「賽馬會『敲敲記憶』藝術科技及文化教育計劃」- 「多媒體展示活動」(四年級)
2023-03-03 (星期五)
地點:四年級課室
負責導師:駱鳳貞老師
活動類別:校內活動

      為讓本校學生在不同層面上接觸到不同藝術,本學年,本校視覺藝術科參加了「賽馬會『敲敲記憶』藝術科技及文化教育計劃」之「多媒體展示活動」,由教育團隊導師為四年級同學提供「遊山水AR」工作坊,現在讓我們一齊看看當日活動的情況!

      為咗比同喺唔同層面上接觸到更加多唔同嘅藝術,今年,我哋學校嘅視覺藝術科參加咗「賽馬會『敲敲記憶』藝術科技及文化教育計劃」嘅「多媒體展示活動」,嗰日都有教育團隊嘅導師嚟學校為四年級嘅同學提供「遊山水AR」工作坊,依傢等我哋一齊嚟睇睇嗰日嘅活動情況先啦!

© 2024 版權所有地址:香港鴨脷洲利東邨第二期電話:28748311傳真:28748658訪客人次:2650893
Powered By Friendly Portal System 10.32